Pogosta vprašanja

Pod kakšnimi pogoji velja spletna cena?
Spletna cena velja za vse nakupe preko spletne trgovine.

Kakšni so stroški dostave?
Stroški dostave znašajo ne glede na težo in število paketov 4,80EUR po vsej Sloveniji.

Ali dostavna služa zaračuna še dodatne stroške?
A)Če boste blago plačali po predračunu ni dodatnih stroškov
B)Če boste blago plačali dostavni služni "Pošta Slovenije" le ta zaračuna stroške provizije za vplačilo, ki znašajo cca 1.00EUR

Ali je možen osebni prevzem?
Osebni prevzem je možen samo v primeru predhodnega plačila predračuna na TRR.

Kje dobim dodatne informacije o izdelkih in o zalogi?
Za komunikacijo s strankami smo omogočili več komunikacijskih sredstev: gsm 040 555 623, e-mail info@zabavna-elektronika.si

Dostavna služba mi je dostavila poškodovan izdelek. Kaj na storim?
Zelo pomembno je, da takoj kontaktirate svojo Pošto in da naredite zapisnik. Mi vam bomo takoj poslali nov izdelek.

Naročil-a sem več izdelkov in nisem dobil-a vsega?
Prosimo napišeta mail ali nas pokličite in bomo preverili. Najbolj verjetno je vaša pošiljka sestavljena iz večih paketov in vam dostavljač ni dostavil vseh paketov. Neprijetnost se praviloma reši še isti dan ali najkasneje naslednji.

Kako naj vrnem izdelek, ki mi ne odgovarja?
V roku 14 imate pravico, da odstopite od nakupa in v naslednjih 30 dneh vrnete izdelek. Prosimo, da je izdelek v originalni embalaži in dodatno zavarovan z embalažo da se ne poškoduje med transportom. Ko bomo izdelek prejeli ga bomo pregledali in če bo izdelek ustrezal pogojem vračila vam bomo kupnino nakazali najkasneje v roku 15 dni. Zato prosimo poleg izdelka priložite dopis in napišite še vaš TRR za nakazilo kupnine.

Kupljeni izdelek se mi je pokvaril. Kaj naj naredim?
Najhitrejša pot do popravljenega ali zamenjanega izdelka je, da se obrnete na pooblaščen servis, ki je naveden na garancijskem listu. Če potrebujete dodatna pojasnila nas prosimo kontaktirajte.